Reklamácie

Reklamácie

Reklamačný poriadok (zodpovednosť za vady, záruka, reklamácie)

Spoločnosť TATRA TRADING INTERNATIONAL s.r.o., so sídlom Stará Lesná 178, 059 60 Stará Lesná, IČO: 35710501 (ďalej len „predávajúci“), zodpovedá za vady poskytovaných služieb. Kupujúci (klient) je povinný reklamáciu bezodkladne uplatniť podľa podmienok uvedených v týchto všeobecných obchodných podmienkach.

Ak služby neboli poskytnuté riadne alebo vykazujú vady, kupujúci má právo uplatniť reklamáciu písomne na adresu sídla predávajúceho, e-mailom alebo osobne. Reklamácia sa podáva prostredníctvom formulára, v ktorom je potrebné presne označiť druh a rozsah vád.

Reklamáciu je nutné uplatniť bez zbytočného odkladu po tom, ako boli služby poskytnuté, a ak poskytnuté neboli, tak odo dňa, kedy mali byť poskytnuté.

Začiatok reklamačného konania nastáva dňom doručenia reklamácie predávajúcemu.

Predávajúci vydá kupujúcemu potvrdenie o prijatí reklamácie vo vhodnej forme (elektronicky alebo písomne) v deň prijatia reklamácie.

Vzhľadom na povahu služieb poskytovaných predávajúcim budú vady služieb odstránené poskytnutím náhradných služieb alebo poskytnutím primeranej zľavy z kúpnej ceny. Ak odstránenie vady nie je možné týmito spôsobmi, kupujúci má nárok na vrátenie zaplatenej kúpnej ceny.

Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu a vydať o tom písomný doklad najneskôr do 30 dní odo dňa jej uplatnenia.

Reklamácia sa vzťahuje výhradne na vady uvedené v reklamačnom formulári.